„KOT W TARAPATACH” W KLASACH DRUGICH

W tym roku szkolnym uczniowie klas drugich kontynuują zajęcia koordynowane  przez Specjalistyczną Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną „Krakowski Ośrodek Terapii” pt.: „Kot w tarapatach”.
Celem programu jest kształtowanie bezpiecznego przywiązania z wychowawcą klasy, budowanie akceptacji w klasie, wprowadzenie tradycji klasowej, która kształtuje poczucie tożsamości, wspieranie współpracy i wspólnego uzgadniania pomysłów.
Uczniowie za udział w akcji „Kot w tarapatach” w klasie pierwszej otrzymali  maskotkę- kotka. Zadaniem dzieci było wybranie dla niego imienia. Każde dziecko miało możliwość przedstawienia swojej propozycji. O wyborze uczniowie zdecydowali za pomocą głosowania. W klasie II A jest to Puszek Mruczalski , a w klasie II B – Puszek.
Przed nami klasowe rytuały np.: pisanie listów do kotka. Żaden z nich nie pozostaje bez odpowiedzi …